Nu har lilla Thea kommit!!

Donnorna

Trådstartare
Nu har jag fått hem min lilla valp. :bump: :banana:
Hon är en jack russell 8 veckor, som har visat sig vara väldigt tuff och inte rädd för någonting. Hon är så söt, och jag e så kär! :love:

Lite trött efter dagens bravader:

20052982.jpg

20052983.jpg

19776991.jpg

Sv: Nu har lilla Thea kommit!!

Gudomligt söt. :love:
Efter min senaste valp som var ett energiknippe utan dess like redan som liten trodde jag att det skulle ta ett tag innan jag blev valpsjuk igen. Men nu när alla valpar börjar dyka upp vill jag också ha en valpmage att pussa på. :mad::D

Ja, jag försöker dock fokusera mig på alla kisspölar, sönderbitna saker och att kliva upp mitt i natten för att rasta valp istället för hur underbart mysigt det faktiskt är. :p ;) :D

men vettu då måste jag ju säga att hon har varit jätteduktig, första natten inatt och hon hade inte kissat eller bajsat inne utan väckte mig kl 6 och ville ut! hon har fortfarande inte kissat inne sen hon komme!! hoppas att jag inte gör dig mer sugen hehe... :angel: jag visste inte att man kunde känna så här för dom små liven!! :love: jag är så kääär!! :love:

Ååh vilken liten sötnos! Hon var jättelik min hunds kullsyster som också var helvit! Är hon reggad i SKK eller JRTC? :)

Kenneln är jag bekant med sen ett antal år, har en femårig tik från Lena, hon har använt en av mina hanar till ett par kullar. Mamman till din valp har jag aldrig sett men pappan har jag spanat lite på, trevlig kille det! :laugh:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 588
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 241
Senast: Hermelin
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 038
Senast: Liran
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
828
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur