B
borsalino
Sv: Nu har jag köpt ett sto!
Ang Hertigen så är väl många historier ju det, historier...Faktum är att många dressyrryttare uppskattar just Hertigen på mödernet.
Det var några hingstar som inte passade in i mallen "hållbar, viktbärande och uthållig remont". Alltså fler än två hjärnceller som inte var osams.
Hertigen, Ceylon och Drabant var väl exempel på hingstar som gav avkommor som, när de jobbade för dig..
när de jobbade mot dig
ujuj, då fick man gå bakom en vägg och vräka ur sig allt som mamma sagt att man inte fick säga
Inga nybörjarhästar direkt. Nu kommer han ju i 3:e led på fölungarna och jag tycker du ska se det som en styrka, inte svaghet.
Hoppas det blir många lyckliga stunder med nya små liv.
Först och främst ett STORT GRATTIS! Mer efterlängtat sto har väl knappast hörts omDet jag funderar på med temperamentet, hon själv är supercool, men arbetsvillig och rolig att rida. Pappan Hubertus är ju känd för att lämna stabila avkommor.. Och hans pappa heter Hertigen och är inte alls känd för stabila avkommor. Hur ska man ställa sig till temperament vid hingstval?
Ang Hertigen så är väl många historier ju det, historier...Faktum är att många dressyrryttare uppskattar just Hertigen på mödernet.
Det var några hingstar som inte passade in i mallen "hållbar, viktbärande och uthållig remont". Alltså fler än två hjärnceller som inte var osams.
Hertigen, Ceylon och Drabant var väl exempel på hingstar som gav avkommor som, när de jobbade för dig..
Hoppas det blir många lyckliga stunder med nya små liv.