Nu har jag dödat en Wintec.

Sv: Nu har jag dödat en Wintec.

Jag körde också Wintec alá järnlöst på Stormys tid en stund, det fungerar/de alldeles utmärkt, men se upp om du har den kvar när ni skall börja trava.

Den har då en tendens att röra sig med "knipövningar" upp och ner i framvalvet = inte nyttigt för pålle!

Sv: Nu har jag dödat en Wintec.

wintecmördare... Undrar om det är straffbart enligt svensk lag... hehe :angel:
Jag blev sparkad i huvudet när jag var 12. Huvudet sprack 14 cm... Tur jag hade hjälm...

Skitsamma... Det sägs att det är därför jag är så puckad... Alltid skönt o kunna skylla på nåt eftersom jag inte är blodin.. :d
Min sadelgubbe i England svarade följande på min fråga om jag kan rida utan järnen i min isabell werth... " The saddle is designed to be used with a gullet in, remember, it is a FLEXIBLE POINT tree, this is comfortable for the horse, but will be too bendy without a gullet in. "

Han menar på att sadeln blir för böjlig utan kopparjärnet i. Jag antar att du inte håller med... Är den fortfarande stabil?

Jag kommer definitivt testa utan kopparjärnet, men du har tagit bort nåt mer... Ska nog inte skruva sönder min fina nya sadel det första jag gör...

Men jag e nyfiken på stabiliteten som han pratade om!

/cj

Liknande trådar

R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det...
2
Svar
20
· Visningar
8 761
Träning Klickade runt på YT och insåg att många tydligen vill föreviga hästens första steg med ryttare på. Inget jag reflekterat över tidigare...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 833
Utrustning Då var det dags att ge sig in i bettdjungeln. 2 "nya" hästar är det som ska få vara med i jakten på de perfekta betten. Båda rids...
Svar
0
· Visningar
1 011
Senast: MsBlondy92
·
Relationer Som några av er säkert vet så har jag inte haft den bästa erfarenheten av killar. Nu har jag dock träffat två stycken och mitt huvud är...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 908
Senast: melen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar