Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
wintecmördare... Undrar om det är straffbart enligt svensk lag... hehe
Jag blev sparkad i huvudet när jag var 12. Huvudet sprack 14 cm... Tur jag hade hjälm...
Skitsamma... Det sägs att det är därför jag är så puckad... Alltid skönt o kunna skylla på nåt eftersom jag inte är blodin..
Min sadelgubbe i England svarade följande på min fråga om jag kan rida utan järnen i min isabell werth... " The saddle is designed to be used with a gullet in, remember, it is a FLEXIBLE POINT tree, this is comfortable for the horse, but will be too bendy without a gullet in. "
Han menar på att sadeln blir för böjlig utan kopparjärnet i. Jag antar att du inte håller med... Är den fortfarande stabil?
Jag kommer definitivt testa utan kopparjärnet, men du har tagit bort nåt mer... Ska nog inte skruva sönder min fina nya sadel det första jag gör...
Men jag e nyfiken på stabiliteten som han pratade om!
Hästhantering Nu har jag inte läst tråden jättenoga, så ber om ursäkt om jag missat något. Tyckte mig se någonstans att hon verkar gå ensam. Kan hon...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.