Nu har dött hänt.

annie_cool

Trådstartare
Hej nu har det hänt en av de värsta som får hända. En vän till mig har dött. Dog natt av cancer i levern . Finns inga ord att säga vad som har hänt men jag stöttar ju min kompis de är hennes pappa som har dött.har känt honom i hela mitt liv fattar inte att han är död.

Saknar honom. vet inte vad jag vill med denna tråd.

Sv: Nu har dött hänt.

Beklagar verkligen, vad hemskt :(
Sänder massa styrkekramar till dig och alla anhöriga.

Tack de behövs. Ska nån dag åka till Torsåker och hälsa på de när jag får tid och kan.

Beklagar! :(
Fint av dig att åka dit och finnas där, det är nog guld värt för dem.
Varma kramar! ♡

Tack för eran uppskattning.Saknar honom mycket kommer säkert att g runt och säga hans namn hela tiden till de jag känner.. Så som min mamma sa när min pappa dog . Hon sa sten( min pappa hette så) till alla i hennes närhet hon kallade tillo med mig för det.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 219
Senast: Sesca
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
9 591
Senast: Gunnar
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar