Nu har de kommit!

Sv: Nu har de kommit!

Jätte snygga! Säkert lätta att ta kort på :D inte som en råtta eller hamster som bara vill springa hela tiden. Men dom är små bebisar nu eller?

yackie skrev:
Jätte snygga! Säkert lätta att ta kort på :D inte som en råtta eller hamster som bara vill springa hela tiden. Men dom är små bebisar nu eller?

Tro nu inte så mycket hörrudu ;) De här fick mycket fler misslyckade kort än råttorna :eek: :crazy:
Jepp, är väl 4-5 cm nu bara, mina småttingar :D

Söta. Det sa bli kul och se hur de utvecklas och hur stora de blir, du får hålla oss uppdaterade :idea:.

Donalds skrev:
Söta. Det sa bli kul och se hur de utvecklas och hur stora de blir, du får hålla oss uppdaterade :idea:.

Självklart :D Just nu ligger de mest gömda i botten så bara skalet sticker upp, skulle visst göra det när de är små. Så man kan ju inte annat än längta ännu mer tills de är stora :D
Så får ni se storleksskillnad sen för när de väl lägger ägg ska jag nog behålla en eller två småttingar ;) :love:

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 018
Senast: Wingates
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 809
Senast: Oh_really
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
499
Senast: Emma-pemma
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 882
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar