Black
Trådstartare
Nu finns han inte längre, vår kära Rocky...
Han hade så mycket kvar att leva för.
Jag hade aldrig kunnat tro att vi inte skulle få med honom hem igen från Ultuna, min sambo sa att han kände på sig att det här kommer inte gå bra men det trodde jag att det skulle göra, men icke...
Han var så underbar, han var som en hund som alltid sprang och mötte oss i dörren när vi kom hem.
Nu går hans bror här hemma och letar...
Överallt i huset finns det minnen efter honom, ingen som sover i sängen längre, ingen som kommer och väcker oss på morgonen.
Det är så fruktansvärt tomt. Jag hade aldrig kunnat tro att man kan sakna en katt så mycket.
Hans torsk paket ligger kvar i frysen...
Jag hoppas att han har det bra nu och kan andas ordentligt.
Vi hann inte träffa honom igen innan han dog...
Känns som om vi har svikit honom...
Jag älskar dig, Rocky.
Din matte för alltid...
Han hade så mycket kvar att leva för.
Jag hade aldrig kunnat tro att vi inte skulle få med honom hem igen från Ultuna, min sambo sa att han kände på sig att det här kommer inte gå bra men det trodde jag att det skulle göra, men icke...
Han var så underbar, han var som en hund som alltid sprang och mötte oss i dörren när vi kom hem.
Nu går hans bror här hemma och letar...
Överallt i huset finns det minnen efter honom, ingen som sover i sängen längre, ingen som kommer och väcker oss på morgonen.
Det är så fruktansvärt tomt. Jag hade aldrig kunnat tro att man kan sakna en katt så mycket.
Hans torsk paket ligger kvar i frysen...
Jag hoppas att han har det bra nu och kan andas ordentligt.
Vi hann inte träffa honom igen innan han dog...
Känns som om vi har svikit honom...
Jag älskar dig, Rocky.
Din matte för alltid...