Nu finns han inte längre...

Black

Trådstartare
Nu finns han inte längre, vår kära Rocky...
Han hade så mycket kvar att leva för.
Jag hade aldrig kunnat tro att vi inte skulle få med honom hem igen från Ultuna, min sambo sa att han kände på sig att det här kommer inte gå bra men det trodde jag att det skulle göra, men icke...
Han var så underbar, han var som en hund som alltid sprang och mötte oss i dörren när vi kom hem.
Nu går hans bror här hemma och letar...
Överallt i huset finns det minnen efter honom, ingen som sover i sängen längre, ingen som kommer och väcker oss på morgonen.
Det är så fruktansvärt tomt. Jag hade aldrig kunnat tro att man kan sakna en katt så mycket.
Hans torsk paket ligger kvar i frysen...
Jag hoppas att han har det bra nu och kan andas ordentligt.
Vi hann inte träffa honom igen innan han dog...
Känns som om vi har svikit honom...
Jag älskar dig, Rocky.
Din matte för alltid...

Rocky.JPG

Rocky_ar_trott.jpg

Rocky_3.jpg

Sv: Nu finns han inte längre...

Lider så med dig! Det värsta med att ha djur är att dom dör före oss...

Sv: Nu finns han inte längre...

Beklagar verkligen :cry: Så hemskt att våra kära djur går bort så långt före oss :(
Vad fin han var! :love:

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
1 556
Senast: Lingon
·
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen... 2
Svar
23
· Visningar
2 210
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 062
Senast: Svartkatt
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 118
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka