Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite tråkig är ett snällt ord.Jag ska inte dit. Tycker banan är lite tråkig faktiskt.
Jeg startede i B klassen.
...
Sluttede på en 5 plads
Blev 2:a slagen av Nyrelskis 4 åring
Platt fall i dressyren med knappa 57%, att jämföra med förra helgens 70% och helgen där förinnan 65%
GRATTIS TILL SEGERN Tyckte nog att dressyren såg fin ut och att hästen skötte sig väl där. Inför terrängen hade du ju full kontroll på tävlingen och därmed kunde du ju kliva ut i terrängen med det upplägg som du hade planerat. I terrängen var han ju helt underbar . Dessutom hade du ju full kontroll på tempot vilket naturligtvis bäddade för segerJag var också där med min gamling, hans första start någonsin!
Underlaget var katastrofalt på spec. hoppbanan/framhoppningen, löst och tungt...
Svårt att hoppa föstahindret rakt mot domartornet där "taket" blåser och slår...
I dressyren tyckte jag det känndes ssegt och oengagerat men det tyckte tydligen inte domaren, slutade på 47,9 straff! (inte sammma lyckodomare som FT-nisse)
Nollade banhoppningen trots att det inte blev ett enda bra språng eller flyt...
Ledde min klass efter derss och hopp, men tänkte ta det lugnt i terrängen eftersom det var första starten.
Men väl ute i terrängen tog gamllingen tag i hinderna på ett underbart sätt, så mellan alla hinder fick han galoppera på ordentligt för att sedan ta det lugnt över hinderrna.
Dettta resulterade i felfri ritt utan tidsfel, så vi vann vår debut
Så nu blir det nog till att satsa på lite FT med honom, både han och jag tyckte det var skitkul