Nillizan
Trådstartare
Har ju skrivit här förr med svärmorsproblem m.m. Vi bor på samma gård och hästar och två små barn, min och sambos dröm... Trodde jag, men nu är måttet rågat! I förra veckan släppte jag ut min son för vi skulle upp till farmor ( hon skulle passa sonen) och var tvungen att gå på toaletten. När jag kommer ut 1 min senare hittar jag inte sonen och letar överallt på gården och är ju livrädd att han trillat i dammen. Efter ett tag ringer jag svärmor, svarar givetvis inte som alltid.. Till slut får jag tag i svägerskan och hon lugnar mig att svärmor har honom, då har hon åkt i väg med honom i bilen utan att säga till mig, utan blöjor, kläder m.m. Jag hade bara lust att ta henne i kragen och förklara hur orolig jag var, men när vi sedan möttes fick jag mig en utskällning att jag ringde och kollade så att sonen var med. Det skulle väl vilken frisk människa göra!? Vi var ju överens om att jag skulle ta honom upp och så skulle vi checka av. Så som man gör typ överallt? Igår kväll fick sonen ett springanfall och sprang runt runt och i mina ögon så klappade han till lätt på armen. Då blev hon rasande på sonen och hotade min 3 åring att han skulle passa sig väldigt noga, så inte farmor smäller till honom, för då blir det inte roligt. Sonen såg fundersam ut och jag undrar vad sjutton är det som händer. Gick hem med barnen och jag mår skit rent ut sagt! I morse kom vi knappt utanför dörren och då sa farmor till sonen "idag ska du få vara med mig hela dagen" När vi skulle till förskolan. Brukar man inte kolla av först med föräldern? Nu är det så jäkla mycket konstiga händelser och saker så jag vill flytta ifrån gården. Jag vågar inte ha barnen hos henne längre. Min sambo tycker som vanligt att det inget att hetsa upp sig för? Frågade honom var hans gräns går. Får inget svar...