B
Bellatrix__Lestrange
Jag har lånat Bellas nick bara så ni vet det från början.
VARFÖR blev Narcissa__Malfoy, alltså jag, avstängd? Jag har INTE gjort något som på något vis motstrider reglerna. Dessutom har jag inte varit här på över en vecka.
Jag skulle gärna vilja få svar på detta från dig personligen Gunnar. Antingen som PM eller här.
Jag visste att vissa kan hålla på hur som helt medan andra...typ jag, fio, splittan mfl...inte kan säga ett ljud innan vi stängs av.
Härmed lämnar jag er för en tid. Om jag kommer tillbaka är osäkert. Dessutom vet jag redan nu att jag inte kommer få ett svar av Gunnar.
Trist att alla som skapar lite diskussion här försvinner.
Men nu kommer det bli en medhållarsida...där ingen vågar säga emot.
Att sen notoriska lögnare får vara kvar finner jag mycket underligt.
Men men...nu drar jag för ett tag iaf...
Narcissa__Malfoy...orättvist avstängd!
VARFÖR blev Narcissa__Malfoy, alltså jag, avstängd? Jag har INTE gjort något som på något vis motstrider reglerna. Dessutom har jag inte varit här på över en vecka.
Jag skulle gärna vilja få svar på detta från dig personligen Gunnar. Antingen som PM eller här.
Jag visste att vissa kan hålla på hur som helt medan andra...typ jag, fio, splittan mfl...inte kan säga ett ljud innan vi stängs av.
Härmed lämnar jag er för en tid. Om jag kommer tillbaka är osäkert. Dessutom vet jag redan nu att jag inte kommer få ett svar av Gunnar.
Trist att alla som skapar lite diskussion här försvinner.
Men nu kommer det bli en medhållarsida...där ingen vågar säga emot.
Att sen notoriska lögnare får vara kvar finner jag mycket underligt.
Men men...nu drar jag för ett tag iaf...
Narcissa__Malfoy...orättvist avstängd!