Sv: Nu börjar iaf
Tar inte alls illa upp. Jag tycker bara det är synd att alla inte får vara som de är och låta bli att svara om det inte passar. ALLA borde få vara välkomna, oavsett...lixom...
Sen att trådar lixom denna ska behöva komma upp ens tycker jag är tragiskt. Vi är väl mestdels vuxna människor som borde kunna ta ev missuppfattningar/irritation osv via PM, men jag ska å andra sidan inte sitta och tala om hur andra ska göra.
Tar inte alls illa upp. Jag tycker bara det är synd att alla inte får vara som de är och låta bli att svara om det inte passar. ALLA borde få vara välkomna, oavsett...lixom...
Sen att trådar lixom denna ska behöva komma upp ens tycker jag är tragiskt. Vi är väl mestdels vuxna människor som borde kunna ta ev missuppfattningar/irritation osv via PM, men jag ska å andra sidan inte sitta och tala om hur andra ska göra.
Eller nåt.....
nu lägger jag in denna smiley för att visa min distans och "no offense ......
Den betyder = jag tar inte mig själv på blodigt allvar - det behöver du inte göra heller....
alltså ta mig på allvar
hur man tar sig själv på allvar lägger jag mig inte i
Attan fast det var tänkt att se till att ingen tog illa upp - så kan de ta illa upp ändå - om de läser med fel betoning
Vad göra....
Jag vet inte
.................
jaja - jag har i alla fall försökt
så tokig JAG känner mig
det verkar inte finnas någon ände på detta...............
Sorry Malinsky = se ovan
- allt är snällt tänkt
lev väl