Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstår jag dig rätt om det du vill är att de som skriver djuplodande om biomekanik od ska vara tysta? Det är mao en handfull användare som du anser stänga ute tusentals användare.
Det är din verklighet. Det finns andra som upplever annat. Som känner sig utestängda av interna hintar, referenser till varandras hästar osv.
Jag blir lika arg varje gång det känns som om det bara ska funka åt ett håll. Var som vi, eller håll dig borta. Alla har väl rätt att vara på sitt sätt? Alla har unika kunskaper, några har kommit en bit på EN väg, andra har kommit en bit på en ANNAN väg.
Håller med dig FL i vartenda ord du skriver ovan!!!Javisst. Alla har sin syn och sina kunskaper. Men alla är inte ok för alla.
Jag vet inte vad du ser och läser i inläggen. Interna hintar är väl det minsta man kan säga att det förekommer. Det är helt ok för mej om några känner varandra. Det stör mej inte. Inte kunskap heller. Men elakheter och att sitta i elfenbenstorn och döma ut på löpande band.
Det stör mej.
Det är inte diskussionerna i sig som blir ett problem. Utan sättet att diskutera och påstå tvärsäkert och i bisatser inkompetensförklara resten av världen. Vem vill vara med och diksutera då? Man får stå ut med hintar om förvirring, okunnighet och att inte vara insatt
I förbigående sådär. Jag har sett mycket passera utan att säga något. Men sen får även jag nog.
Visserligen är man inkompetent tillsammans med resten av alla ryttare i Sverige samt tränare i Sverige och domare i hela världen. Men ändå..
Det är vad jag ser. Att tycka olika är inget problem, eller ha olika intressen. Det handlar inte om det.
För mig är det nog i.o.f onödigt att uttala mig om vad jag tycker runt detta, för jag har sagt det många gånger, men i vilket fall - måste sälla mig.
Du kanske ska föra talan för oss mera hetlevrade andvändare så vi inte blir avstängda
Förstår jag dig rätt om det du vill är att de som skriver djuplodande om biomekanik od ska vara tysta? Det är mao en handfull användare som du anser stänga ute tusentals användare.
Det är din verklighet. Det finns andra som upplever annat. Som känner sig utestängda av interna hintar, referenser till varandras hästar osv.
Jag blir lika arg varje gång det känns som om det bara ska funka åt ett håll. Var som vi, eller håll dig borta. Alla har väl rätt att vara på sitt sätt? Alla har unika kunskaper, några har kommit en bit på EN väg, andra har kommit en bit på en ANNAN väg.
Rollkurstråden till exempel var jättetrevlig, ganska länge, tills idiotförklaringen började...
Alla fick komma till tals och diskussionen var i full gång, utan ovänskap och gliringar, även om inte alla tyckte lika på långa vägar!!
Tack allihop som bidrog till att den tråden blev så intressant!!
Är man här inne enbart för att lära andra, då har man VERKLIGEN något att lära sig..'
...om sig själv