Nu börjar det göra ont!

R

Rizto

Eller... Det började göra ont redan kl 18 idag. Värkar med mellan 4 och 6 minuters mellanrum. Nu har de börjar lugna ner sig igen till 6 min emellan. Slemproppen har släppt!
Ska försöka sova lite... Men inom ett dygn har jag nog bebis:bump::bump:

Sv: Nu börjar det göra ont!

Ååååh vad härligt! Det var längesen nån startade en bebispepptråd!

Heja! :bump: Hur går det?

Go girl!!! :banana:

Är bara liiite avis, min skrutt skulle ju ha kommit i måndags ;)
Men det är så himla kul att se att det händer nåt hos nån av oss i alla fall. Hoppas min bebbe följer det goda exemplet nu, vill också snosa bebis snart!

Peppdans: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump:

Nu kör vi in och kolla iaf! Jösses vad trött jag är!

kom igen ritzo kom igen!!!!

hoppas det är bebis på väg nu!!:bump::bump::bump:

eller kanske redan ute? :laugh:

Precis så började det för mig med på kvällen...men sedan avtog det och jag fick sova lugnt hela natten. Men sen drog det igång nästa morgon vid 9 igen, vid 14 åkte vi in och 18.49 föddes Emil. :love:

Hoppas att det inte var falskt alarm, utan att du har din lilla knodd hos dig nu eller att det är på G iaf. :bump:

Hihi jag får adrenalinrusher av att läsa det här, det är så uuuunderbart :love:
Lycka till nu !

Jippi :bump:
Va härligt *L*

Massa kramar.

*KL* okej alla låt oss dansa ut den

:banana::bump::banana::bump:

Hoppas allt går bra!

Så underbart hejja

Lycka till! Är två veckor kvar till mitt utsatta datum och den får inte komma förrän tidigast nästa torsdag natt. För på kvällen åker hunden tillbaka som jag är hundvakt åt och lite lite kvar att fixa.

Tack.. det kan behövas. Bebisen verkar må förträffligt.

Jag har däremot begynnande havandeskapsförgiftning och käkar blodtrycksmedicin och mår piss.. :crazy:

Usch vad jobbigt!:( Men du får försöka tänka att det bara är en kort tid, snart är bebisen hos dig och alla krämpor glömda! (nästan iaf ;))

Liknande trådar

Mat Att man ska äta mycket fibrer funkar ju om man vill bli lösare i magen, men hur gör jag för att bli hårdare? Jag skadade höger hand för...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 895
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
1 227
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
12 383
Senast: Madalitso
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 313
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar