Nu är han här ;)

NeverEver

Trådstartare
En vecka över tiden
Efter 22 timmar med regelbundna värkar var tredje minut, 6 timmar med krystvärkar och hot om kejsarsnitt kom lillkillen ut, 54 cm lång och 4200 g tung :o

Han är 5 dagar gammal och helt underbar. Sover och äter hela dagarna! :love:

Återkommer med bilder!

Sv: Nu är han här ;)

Härligt! Grattis! Det var en riktig tungviktare, han har nog haft det lite för bra där inne i magen, inte konstigt han ville stanna en vecka extra ;)

Ser fram emot bilder!

phpmcxw8l.jpg

gullunge :love:

STORT grattis !

Min lille var exakt lika stor när han föddes för snart 13 år sen !!!

visst är han :love:

Wilhelm är den perfekta nybörjarbebisen. han äter var 3e till 4e timma, kissar, bajsar och sover resten av tiden. han har hunnit sova sig igenom 2 kalas redan i sitt 5 dagar långa liv :D amningen funkar super.

Åhhhh ett JÄTTE grattis :O
Sicken sööööötnos :love:

Liknande trådar

Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
565
Senast: Bufera
·
Hundavel & Ras Hej, Våran tik parades för 30 dagar sedan, vad har ni haft för tecken vid denna tiden? Kiwi har sen 2 veckor tillbaka ätit väldigt...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: Karolina90
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 431
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ibland når de automatiska översättningarna på Facebook nya höjder. Jag fastnade med blicken på en kaka som såg trevlig ut och som...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 581
Senast: macbeth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar