Nu är det nog inte omöjligt långt kvar!

Lamborghini

Trådstartare
Skapar en egen tråd så alla andra inte blir kladdade i :)

Har haft värkar sen kl 11.00, var 7:e minut. Inte så smärtsamma alls, pratade nästan helt som vanligt genom.

16.30 började dom komma var 5:e minut, ganska lättsamma fram till klockan 18. Då började det göra ont! Höll ut fram till 20.10 då fick jag order (mamma) om att ringa, kan vara skönt o prata + så dom vet att det är på G. Sagt och gjort, visste ju att det var för tidigt men ja "ta två alvedon o ring när du vill, det kommer förmodligen inte att avta".

Jag kan i alla fall meddela att det gör ONT. Om ni var nyfikna ;) Å värre blir det! Haha, nåja nu ska jag sitta som på nålar vidare. Kommer förmodligen inte logga in nåt mer men har vindvissla eller cala som rapporterar! :bow:

Sv: Nu är det nog inte omöjligt långt kvar!

Skapar en egen tråd så alla andra inte blir kladdade i :)

Har haft värkar sen kl 11.00, var 7:e minut. Inte så smärtsamma alls, pratade nästan helt som vanligt genom.

16.30 började dom komma var 5:e minut, ganska lättsamma fram till klockan 18. Då började det göra ont! Höll ut fram till 20.10 då fick jag order (mamma) om att ringa, kan vara skönt o prata + så dom vet att det är på G. Sagt och gjort, visste ju att det var för tidigt men ja "ta två alvedon o ring när du vill, det kommer förmodligen inte att avta".

Jag kan i alla fall meddela att det gör ONT. Om ni var nyfikna ;) Å värre blir det! Haha, nåja nu ska jag sitta som på nålar vidare. Kommer förmodligen inte logga in nåt mer men har vindvissla eller cala som rapporterar! :bow:

Heja heja heja!!

Gud så spännande, och visst är jag nyfiken!!!

Lycka till and keep us updated!! :bump:

Jag såg att du skrivit i gnälltråden, och hoppades att du skapat en egen som man kan följa lite lättare :D Spännande!!

Kom lilla bebis så får du karameller ;) Det kanske inte funkar att locka ut den så?
Lycka till och hoppas det går ganska snabbt nu :)

å, hejja hejja! Det gör ont men det är det värt alla gånger!! Snart får du vara med om världens häftigaste och mest omtumlande upplevelse!!! Wiiiieeeeeeeee

Här har de 9 månaderna gått fort.
Heja heja!!

:banana: :banana:

Alltid lika spännande när bukebebisar ska födas, jag som hade tänkt gå och lägga mig snart, attans!!! :D Jag har ju en skrutt som vaknar titt som tätt hela nätterna igenom numera.

åh, vad spännande! Jag blir nästan lite avundsjuk, du har en häftig upplevelse framför dig.
För mig var det det jobbigaste jag varit med om men samtidigt den underbaraste.

Gud så spännande :]

Väntar med spänning tills det är över, lycka till nu Mickan.... GUD så skoj!!!! weiii

Ååååååhhh vad spännande!! Lycka lycka lycka till nu Lambo, hoppas du snart har din lilla Mini-Lambo på utsidan! :bump::banana::bump:

:)

Ser att Vinsvissla inte hunnit uppdatera er andra, var på väg i säng när jag fick ett sms på mobilen från Lambo :)

Nu är hon på väg in :D

Heja Heja Heja Lambo...

Lycka till!!!!!!:banana::banana:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 854
Senast: Lhas
·
L
Gravid - 1år Behöver bara skriva av mig och passar samtidigt på att fråga om nån annan suttit i samma sits? Jag har varit sjukskriven lite till...
Svar
14
· Visningar
1 390
Senast: Nisse
·
Gravid - 1år Nu har jag äntligen fått ner förlossningen i nån form av text :D Har inte läst igenom utan kladdade bara ner allt, får finjustera sen...
2
Svar
39
· Visningar
4 353
D
Hästvård Jag har sen i augusti en shetlandsvallack på foder. Dels för sällskap åt ett fjordsto vi har här och dels för att han är körd och jag...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 995
Senast: Luna10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar