Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Väckarklockan ringer halv åtta men det är halv nio svensk tid! Men Cala är säkert uppe! Du kan väl försöka dig på lite mediala tricks så då liksom känner om hon får barn? Och då kan du ju uppdatera oss istället
Vi ska åka iväg nu till hörselscreening & PKU-test med Grodan, så jag kommer inte kunna uppdatera på en längre stund så nu får du ta över om det skulle hända något. hihi
Hoppas det går bra för Lambo iaf. heja heja heja ....
Ååååå...har det blivit en liten Lambobebis nu månn tro? Jag tänkte på dig med en gång jag vaknade eftersom jag visste att BF var igår och så ser jag denna tråden!! Eftersom bebis säkerligen kommit ut önskar jag dig ett STORT GRATTIS! *Är vansinnigt nyfiken på hur det gått och vad det blev *
Hästmänniskan
Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande.
Bytte stall i augusti, till...
Trädgård & Växter Tur att det var en gold iaf, vad det nu är, iom att du får en ring of fire för 49 kr på Ikea... 🙈 Hoppas att jag inte får samma, just...
Hundavel & Ras I trådstarten så uppfattade jag det som TS sökte en hund till hela familjen och inte tänkte dumpa hunden helt till 10-åringen. Att vråla...
Foder & Strö Förutom många bra tips i tråden och rutimer du redan har så föredrar jag att ha fri tillgång på grovfoder så att hästarna kan äta när de...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.