Lycka till
Det kommer gå jättebra
Nu är ju tanken att vi, jag och Lilla H ska vara igång men jag känner att jag får stora skälvan
(stavas det ens så ???) Tusan, hon ger mig så mycket glädje och det är ju tur för tävling har ju aldrig varit våran grej
Vi tappar ju det fullständigt och jag vet inte vem som tappar det först men jag vet att när jag tappar det så skiter det sig alltid
Det är svårt på träning, men svårare på tävling, att komma ner tungt djupt lugnt i sadeln och andas lugnt och bara vänta ut henne och få henne att tagga ner. På tävling blir jag ju själv lite (ofta mycket) nervös och spänd och då är det som förgjort.
Just nu övar vi på att bara lulla runt och ta bokstavligen ett steg i taget, hon har ju en förmåga att steppa till det när hon tror att hon vet vad vi ska göra och ibland gör vi ju det och ibland inte, ibland är det bra att hon vet och ibland är det långt ifrån bra att hon vet för då försöker hon ofta göra allt på en gång eftersom hon antagligen tänker att något av det är det ju..... Tänk att man kan tänker att krummelurer och kruddelutter är svårt när det allra svåraste är att bara hålla takten och formen....