fio
Trådstartare
För att ha råd.med sin häst behöver man jobba 150%
För att ha tid med sin häst kan man bara jobba 50%
Märklig ekvation
Eller så jobbar man natt som jag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att ha råd.med sin häst behöver man jobba 150%
För att ha tid med sin häst kan man bara jobba 50%
Märklig ekvation
Nej det hade jag aldrig klarat....Eller så jobbar man natt som jag..
Så är det ju under en period med småbarn men det går över! Och du har ju det extra jobbigt med Elias fall och allt. Hur går det för honom?Ja familjepusslet är rena cirkusen att få ihop Menmen, hästen får komma i andrahand här hemma nu när jag börjat jobba vilket givetvis är aptråkigt.. Försöker förlänga mitt dygn genom att rida kl 05 3dgr i veckan. Inte optimalt men det får det att fungera
Jag kan bara se en duktig och följsam ryttare och en glad och positiv häst som tycker det är jättekul!!Har klippt ihop en liten film från träningen, insåg vad jag gör för kardinalfel och hoppas VERKLIGEN inte att jag rider så på tävling???!!! Vi kör Finn Ett Fel så får vi se vem av er som ser vad jag inte gör som jag borde göra...alltid.....
Men hjälp det hade jag aldrig klarat Du kan inte börja jobba tidigare istället?Ja familjepusslet är rena cirkusen att få ihop Menmen, hästen får komma i andrahand här hemma nu när jag börjat jobba vilket givetvis är aptråkigt.. Försöker förlänga mitt dygn genom att rida kl 05 3dgr i veckan. Inte optimalt men det får det att fungera
Men tyckte du att hon var bra att rida för?Red igår för bloggande tränaren. Det gick skit. Men samtidigt sa hon mycket klokt.
Jag fick mest skritta och trava lite..
Måste lära mig att få henne mer väntande och vila på steget. Att lyssna.
Helt krasst påpekade hon att jag måste rida så för att få ordning på hennes oroliga tunga och så länge hon gör så går hon inte att sälja.
Pilot fel (jag) och det vet jag ju om men skulle ju behöva mycket tränar hjälp med det tänket isf..
Men jag fattar grejen för det är precis det jag skulle vilja ha hos oss sas men reder ju inte ut det..
Gården vi tittade på vart skräp..ja ja..kommer väl fler..
Du MÅSTE ta på dig dina läsglasögon när du tittar på datorn??? De grå hangaroundsen i bakgrunden var några riktigt lömska typer jag plockade upp på banan....vet inte om jag vågar ha dom med mig mer med tanke på hur de flängde runt!Vilken snygg Grå häst i bakgrunden? Vad är det för en ljuvlig ? Och ryttaren sitter ju som ett proffs . VEM är det?
Hon verkar bra och säger kloka saker.Men tyckte du att hon var bra att rida för?
Du måste ju hitta en linje som du tror på. Känns som om du rider för flera som ger dig olika tips och då blir det så "spretigt". Inte lätt att veta vilken linje man ska gå på då
Vi ska på meeting och när vi körde till skogen trampade den ena hästen av en sko
Ringer till vår hovslagare men han hade inte tid att fixa utan sa att vi får plocka av den andra bakskon också
Ringde tappskojouren och efter två timmar svarade han att han inte hade tid Visade sig att han bor ett stenkast bort.
Hoven är lite trasig också. Känns ju inte så kul att åka på meeting nu
Inser att jag får skicka Saras kille på tappsko kurs så vi klarar oss själva i fortsättningen.
Jag jobbar vaken natt ibland men dom dagarna blir det inget gjort med hästarna, det är mest zombievarning på mig då.Eller så jobbar man natt som jag..
Jag jobbar vaken natt ibland men dom dagarna blir det inget gjort med hästarna, det är mest zombievarning på mig då.