@tuaphua Håller med @Tessalonica ! Flytta hitåt så kommer jag också å tränar! Köp mitt vetja! Då kan ni ha kursgård. Finns jättemånga övernattningsmöjligheter då det är ett ganska stort hus! Skojar bara. Tror kanske inte det är något sådant ni söker..
Spännande med förändring iallafall. Vi letar ju också och hittar iof lite ställen att hyra tsv..
Har mycket huvudbry själv just nu iom detta men tror det är görbra för oss nu med lite ombyte sas.
Trist med pållen. Hoppas ni hittar vad det är och att han kryar på sig snart!!
+@tessalonica
Vad gulliga ni är! Då har jag två lektioners jobb. Det kan man ro runt en gård på i.. 2 sek..
Haha.. Nej, men jag tror det löser sig för mig också med jobb. Mannen har ju sitt kirrat redan. Men jag får i värsta fall jobba i DK en del jag med. Jag har några i Skåne och Götet som jag vet vill ha hjälp.
Sen vet jag att det inte finns några vettiga problemlösare där i trakterna. Man får mycket mail från såna som undrar om man vet någon i trakterna. Så i värsta fall kan man nog alltid försörja sig på lastningar och annan skit i början iaf. :P
Var är det du bor Polly?
Vi letar ju hus som är runt 180-200 kvm iaf. Sen gör det inget om det finns fler hus på gården.
Stallet får gärna ha iaf runt 6 boxar. Så kan jag ha lite träningshästar och nån egen. Fler boxar gör inget. Inte heller lösdrift utöver det.
Tack för krya! Han har ju ett defekt bakknä. Så jag är lite orolig. Men hoppas det går att få bra med en sprutning.
När han fick pinne hoven på andra bak så pajade ju det här knäet. Så jag hoppas det är ngt sånt igen. Då räckte en sprutning och han har varit bra sen dess, ca 3 år sen nu tror jag.
Så jag håller tummarna. Det är samma vet som då. Så hon har ju plåtarna etc..