Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är väl att betrakta som en sådan.. därför skrev jag lääänge. Har hemgångsråd sjukhage samt skrittpromenad vid hand upp till 20 min innan åb så tar jag nya konvalesensriktlinjer sedan.Oj det var trist men samtidigt bra att du kollade upp henne.
Är detta att betrakta som en senskada? Tar väl sin tid då tyvärr.
Idag red jag i paddocken och det fungerar rätt bra. Stel i rygg och höft när jag kravlat ner från hästen vilket nog ser lustigt ut.
Tack!@happyrider Grattis på födelsedagen och gud fin hon är. Väldigt näpet och vackert huvud. I like !
Grattis Är det buke som lagt in en tårta till dig?Tack!
Ja nu känns det som det är gott om fuxar i vår tråd.
Jag har alltid varit svag för röda hästar!
Ja tårtan fixade buke....Grattis Är det buke som lagt in en tårta till dig?
Jag har ju också en fux att rida nu Hon är riktigt snygg i sin röda färg.
Tack snälla!Grattis i efterskott @happyrider! Och nu har jag också ett fuxsto! 7 år o vansinnigt vacker! Verkar supersnäll i hanteringen så får vi se hur hon är att rida här, på Irland var hon såklart kanon annars hade jag inte köpt henne.
Hennes kompis är en 6-årig Grållan med okänd stam men hoppar som en gudinna p har underbart temperament!
Så duktiga ni är. Riktigt bra %.Nu var det länge sen jag var igen :P Tror sist jag skrev gick Ocean LC-LB ? Vi har iaf på ett år avancerat till Msv B , och i helgen var vi i falun där han gick en Msv C på 70% och en B:4 på 66 % . Jag ska försöka vara med er lite mer här i tråden och följa era resor och berätta min också.
TackSå duktiga ni är. Riktigt bra %.
Jag vill också veta mer @Novali01 om dina projekt. Vad ska Du göra med hästarna?
Hur många har du egentligen nu? Har ingen koll längre Hade du inte ett föl också för något år sedan? Vad hände med honom?
Åh Polly, ta det försiktigt med dig själv.... Allt löser sig verkligen på ett eller annat sätt. Det viktigaste är att inte du blir sjuk! Ta det lugnt och be om hjälp@Anyo Så fina ni är och vad duktiga!
Spännande med nya hästar @Novali01. Är Bosse såld till "din" junior då?
Gahh, här promenerar vi med Bellona! Som grädde på moset har Rut också ett sår och en svullen kota. Upptäckte det igår. Hon är dessutom inte helt lätt att hantera baktassarna på ändå sas..Skit.
Dessutom hade kompisen ev. spekulanter som ville se henne på lördag..
Lilla Loppan ska på hoppträning med dottern. Sen har jag en tredje fuxmärr på lån som sommarhäst.
Gammal bild. Är en liten ponny på 147. Men hon har en häftig fuxfärg då hon ser ut som brun..
Tyvärr har jag tagit helt enormt slut mentalt. Skit att man ska bli helt knäckt men det har egentligen varit jättemycket stress för länge, ända sedan i höstas egentligen. Slet som galningar både i fredags och söndags med magasin och annat där vi och andra ställt bråte under hur många år som helst.
Det är ju en stor fördel i sig när man flyttar att få röjt. Men nu är det ju halva släktens bråte också..
Dessutom allt annat "olöst" med boende och hästarna. Jag har det nästan klart men det är det där retliga nästan..Å Rut som jag har tre månader på mig att hitta ett gott hem åt och dessutom vänjas vid trailer..
Tre dagar ledigt med kort varsel från jobb så jag hoppas hitta luft och kunna andas, eller ptja röja bland grejer mm..
Tack så jättemycket för omtanke, det värmde! Jo..det vet jag att det gör, löser sig alltså ! Men är lite skör och lättgråten för tillfället..Kändes liksom obra att jobba iom att jag hela tiden möter folk och måste ha en rätt käck fasad utåt.Åh Polly, ta det försiktigt med dig själv.... Allt löser sig verkligen på ett eller annat sätt. Det viktigaste är att inte du blir sjuk! Ta det lugnt och be om hjälp
Kram...
Dum fråga..röd rosett i svansen på tjuriga märrar..gäller det bara tävling eller kan det vara vid träning också? Har liksom inte reflekterat om någon brukar ha det på exempelvis hoppträning?
Loppan kickade tydligen idag mot en häst och dottern är ju inte så duktig i att läsa av eller planera.
Då kan det väl vara bra att också punktmarkera pållan? Jag har ju inte dom problemen och vet ju hur jag ska förhålla mig men för tjejerna som dessutom tränar i grupp?
Var snälla mannen som körde så jag fick egentid med Rutan..