Blir inte så mycket update här nu från våran sida . Men vi har iaf debuterat med våran kür för nån vecka sen. Vi fick 67,62 och 68% av dommarna hade faktiskt inte alls en bra rid känsla i programmet. Bägge serierna brast. I tvåorna slutade han byta då Ocean spände upp sig för något. I treorna räknade jag fel i första. Tvåorna kunde jag dock rädda en gång. Kändes allmänt loj i programmet men när jag såg filmen så såg det faktiskt ganska bra ut. Lite svårt men travslutorna ännu där han gärna vill bli lite låg. Så där kan vi bättra oss och plocka mer poäng så småningom.
Det tråkigaste var väl att vi "vann" gick på prisutdelning tom. Sen visar det sig att dom hade glidit på tangenterna och skrivit fel siffror i equipe på den sista startande, så vi fick byta rosetter så vi kom på en andra plats. Sånt som händer. Men det var ändå riktigt kul för det blev vår första placering på Int nivå
Det tråkigaste var väl att vi "vann" gick på prisutdelning tom. Sen visar det sig att dom hade glidit på tangenterna och skrivit fel siffror i equipe på den sista startande, så vi fick byta rosetter så vi kom på en andra plats. Sånt som händer. Men det var ändå riktigt kul för det blev vår första placering på Int nivå