Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag svarar på ett inlägg så finns det numer ett alternativ som heter "ladda upp fil"Härlig bild @happyrider! Vart lägger du dina bilder? Å hur gööör du??
Ser ut som ni har fin snö! Här kom det lite för lite för att bli bra underlag.
Här är halvstiltje på rid fronten. Loppis går väl iof fem dagar i veckan men jag tycker det är tråkigt i längden att bara skogsluffa..
Men vi har ju en separat dragsats till vår Koreanska kvalitetsbil aka riskokare och släpvangs kontakten fungerar inte. Eller, jo, ibland..
Ska rida/träna för en granne i hennes ridhus, måste komma igång då Loppan är pigg strak och oriden på alla sätt!
Tar ca 20 min att skritta dit och går inte att rida andra gångarter då det är asfalt, men kan ju traila den vägen.
Skulle vilja ha en egen ridbana men det kan jag fetglömma då det ligger en fem minuter bort som jag får rida i hur mycket som helst och det tycker maken är utmärkt.
Kollar olika stallinredningar. Funderar ev på två murade boxar om och två i trä med skjutdörrar.
Men mina är riktiga gnagare tyvärr. Vi får se!
Nu måste jag sätta igång å måla färdigt en trapp!
Härlig bild @happyrider! Vart lägger du dina bilder? Å hur gööör du??
Ser ut som ni har fin snö! Här kom det lite för lite för att bli bra underlag.
Här är halvstiltje på rid fronten. Loppis går väl iof fem dagar i veckan men jag tycker det är tråkigt i längden att bara skogsluffa..
Men vi har ju en separat dragsats till vår Koreanska kvalitetsbil aka riskokare och släpvangs kontakten fungerar inte. Eller, jo, ibland..
Ska rida/träna för en granne i hennes ridhus, måste komma igång då Loppan är pigg strak och oriden på alla sätt!
Tar ca 20 min att skritta dit och går inte att rida andra gångarter då det är asfalt, men kan ju traila den vägen.
Skulle vilja ha en egen ridbana men det kan jag fetglömma då det ligger en fem minuter bort som jag får rida i hur mycket som helst och det tycker maken är utmärkt.
Kollar olika stallinredningar. Funderar ev på två murade boxar om och två i trä med skjutdörrar.
Men mina är riktiga gnagare tyvärr. Vi får se!
Nu måste jag sätta igång å måla färdigt en trapp!
Var ju tvungen att testaNär jag svarar på ett inlägg så finns det numer ett alternativ som heter "ladda upp fil"
Klicka där och vips kan du välja bilder från din egen kamerarulle
Då behöver du inte ladda upp bilderna på något annat "forum" först
Skitbra!!!
@happyrider Hon är jättefin! Rund o musklad!
@polly p Fast det skulle inte jag tycka var ok...dvs att man har bokat träningstid o betalar för det samtidigt som nån hoppar???
Ja jösses vad man längtar till vår nu...@happyrider Ja usch, samma här...vi slavar en liten skogsrunda 3 ggr i veckan men hästarna tycker snön är asjobbig nu...eller rättare sagt MISTY tycker snön är asjobbig! Eskil är glad vad man än gör med honom.... #unghästforever#älskarminlille
@happyrider Ja usch, samma här...vi slavar en liten skogsrunda 3 ggr i veckan men hästarna tycker snön är asjobbig nu...eller rättare sagt MISTY tycker snön är asjobbig! Eskil är glad vad man än gör med honom.... #unghästforever#älskarminlille