Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack.Grattis på födelsedagen @Maui !
@happyrider & @Maui
Bra fråga, Julia är färdigbehandlad sedan ca en vecka bakåt i tiden. Nu ska motionen ökas med ridpass och planen är att detta ska börjas med till helgen. Svårt att säga om hon är bättre. Tycker hon tappat i hull och överlinje sedan hon kom hem... Återbesök nästa vecka, vad som sker då är jag osäker på eftersom de inte varit helt 100 på vad som är/varit fel på henne.
Kännde direkt en press över att behöva rida igen...har inte tid eller motivation även om jag älskar min lilla häst. Underlaget ute gör det inge direkt bättre heller. Vi har ren isgata här hemma.
Tips! Låt henne inte fortsätta i fel galopp hela långsidan utan sakta av direkt o fatta ny galopp. Om du är konsekvent så kommer hon så småningom att byta lite käckt av sig själv....I måndags var vi på återbesök på kliniken.
Fortfarande positiva besked och fin utveckling enligt kiro..
Lilla fröken fick lite behandling (kiropraktik och laser) och jag fick åka hem med uppmaning att fortsätta jobba på samma sätt men även lägga in mer hoppning nu.
Sagt och gjort:
https://www.instagram.com/p/BhCIrzwAUIh/
Jag är så lycklig över att ha klarat hoppet så jag glömmer både tid och rum och att byta galppp...Tips! Låt henne inte fortsätta i fel galopp hela långsidan utan sakta av direkt o fatta ny galopp. Om du är konsekvent så kommer hon så småningom att byta lite käckt av sig själv....
Skulle ju naturligtvis skrivit att jag tyckte det såg jättebra ut för det tyckte jag! Är bara så inne i min unghästridning och hur viktigt det är att alltid ge dom möjlighet att göra rätt.... sorry...Jag är så lycklig över att ha klarat hoppet så jag glömmer både tid och rum och att byta galppp...
Ska tänka på det nästa gång
Du behöver inte förklaraSkulle ju naturligtvis skrivit att jag tyckte det såg jättebra ut för det tyckte jag! Är bara så inne i min unghästridning och hur viktigt det är att alltid ge dom möjlighet att göra rätt.... sorry...