Notiser på IPhone...

När jag sen går in där så ser det ut så hittar den uppdateringen, men klickar jag på hämta och uppdatera så händer det inte mer än att det snurrar på bara:
 

Bifogade filer

  • image.webp
    image.webp
    68,7 KB · Visningar: 20
Gå in i messenger-appen som om du skulle skicka/ läsa ett meddelande.
Klicka på symbolen längst upp till vänster med din egen bild på.
Visa bifogad fil 19380
Gå till aviseringar. (Tredje valet uppifrån)
Klicka ur det alternativ som heter ”visa förhandsvisningar”.

Done! :)

Har inte den möjligheten där heller tyvärr... Jobbtelefonen är en äldre variant, men den är uppdaterad, och på den går det att välja bort förhandsvisning, så jag gissar att det handlar om att jag har en sån gammal uppdatering på min...
 
Jag har enbart testat via telefonen då jag inte haft nån tillgång till dator, men tänkte sätta mig ikväll och testa. Ser ut så här för mig, uppdateringen är grå istället för röd som den är hos alla andra:
Vad händer när du klickar på programuppdateringen? Säger den något?

Edit: såg nu att det fanns en bild till, har du 1,5 GB ledig plats på telefonen?
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 708
Senast: Oh_really
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 759
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 927
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp