Nosfladder???

Grattis...

Ibland kan det vara idé att "strippa" bort all utrustning och börja om så enkelt som möjligt, det visade sig ju vara "rätt" på den hästen

Re: Grattis...

Jag tror att det är farligt att låsa fast sig vid vad alla andra sagt. Personligen skulle aldrig frångå sådana saker som är för min egen säkerhet, typ slagrem, men annars är jag öppen för att prova nya saker på en häst som inte funkar. I detta fall var det ju enkelt, men jag har haft ett par hästar som det inte funkat vad man än provat med.

/// Ghost

Det är när det inte finns en järnstång inuti gummit som man måste ha lekkedja.

Jag tycker iofs att man hellre har ett så "enkelt" bett som möjligt för att förhindra att de börjar tjorva runt med bettet.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 327
Hästmänniskan Här kommer en lång text... Jag är inne på att köpa häst men det blir troligen i sådant fall till vintern 2024/2025. Men, jag har vissa...
2
Svar
36
· Visningar
3 478
Senast: Johannna1
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 993
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 158

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka