Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyckte det verkar lite väl naivt att försöka ha den där Tervueren-valpen lös i parken med så mycket folk runt
Kanske bara var terven som var instängd i buren dock (och vet inte hur mycket eller länge). Ja och dvärgschnauzern i hagen för ensamhetsträning.Jag har kollat på några avsnitt och gillar det. Stör mig lite på burarna dock , men jag vet att Norge har andra regler kring buranvändning.
Vilken ras är instruktörens hund? Både den och tervvalpen är ju så gulliga .
Jag har kollat på några avsnitt och gillar det. Stör mig lite på burarna dock , men jag vet att Norge har andra regler kring buranvändning.
Vilken ras är instruktörens hund? Både den och tervvalpen är ju så gulliga .
Aha! Jag uppfattade/såg inte vilken ras den var.Instruktören har väl den svarta cockervalpen.
Det går inte att se om man inte är antingen datasnille eller befinna sig i UK.Jag har sett ett par avsnitt i en engelsk TV-serie om problemhundar som jag tycker är mycket trevligare än andra i samma genre. Han som är hundtränaren verkar ganska "klurig" och identifierar problemen (som mest verkar vara hos ägarna).
Men lite skrämmande att se hur en del verkar leva sina liv genom sina hundar och klär på dem som dockor och "skämmer bort" dem med sådan hundar inte alls behöver.
https://www.channel5.com/show/dogs-behaving-very-badly/
ok, länken kunde jag öppna för att läsa om programmet (utan att vara datasnille) men prövade inte att se programmen. Programmen har jag sett på TV i Sverige.Det går inte att se om man inte är antingen datasnille eller befinna sig i UK.
"We're sorry, you must be located in the UK to view this content."
Den går även på 7:an, heter "Hundar utan hyfs". Har sett enstaka avsnitt Jag tycker det är varierande kvalitet, främst märks det ibland att han går lite för fort fram för att få det bra i TV. Men hans grundtänk är ofta bra.Det går inte att se om man inte är antingen datasnille eller befinna sig i UK.
"We're sorry, you must be located in the UK to view this content."
ja en del "fall" hastas över väldigt fort. Man förstår att det måste ha varit mycket arbete som man inte får se, vilket jag tycker är lite synd. Kanske går det även lite för fort i verkligheten, det vet man ju inte. Även om de följer upp efter någon tid så skulle det också vara intressant att se mer om hur de arbetar vidare. Det viktigaste verkar dock vara att ägarna blir uppmärksamma på sin del av problemet. I alla fall de avsnitt som jag har sett.Den går även på 7:an, heter "Hundar utan hyfs". Har sett enstaka avsnitt Jag tycker det är varierande kvalitet, främst märks det ibland att han går lite för fort fram för att få det bra i TV. Men hans grundtänk är ofta bra.
Nu lyckades jag få fram serien i svensk streaming.Jag har sett ett par avsnitt i en engelsk TV-serie om problemhundar som jag tycker är mycket trevligare än andra i samma genre. Han som är hundtränaren verkar ganska "klurig" och identifierar problemen (som mest verkar vara hos ägarna).
Men lite skrämmande att se hur en del verkar leva sina liv genom sina hundar och klär på dem som dockor och "skämmer bort" dem med sådan hundar inte alls behöver.
https://www.channel5.com/show/dogs-behaving-very-badly/
ja. Det är mer happy stories. Titta, det gick att träna den hopplösa hunden.Jag är inte helt förtjust i tränaren i den engelska programmet. Tycker det är lite för lite positiv förstärkning och lite generellt gammalt tänk. Metoderna och resonemanget bakom presenteras inte särskilt väl heller, om alls.
ja. Det är mer happy stories. Titta, det gick att träna den hopplösa hunden.
Inget som lär någon nybliven hundägare något. Mer än att bli förskräckt över hur illa det kan gå?
Nä jag gillar den glada Maren mer. Hon får hundägandet att framstå som något alldeles underbart.
Maren är ju helt kanon, mycket impad av programmet!ja. Det är mer happy stories. Titta, det gick att träna den hopplösa hunden.
Inget som lär någon nybliven hundägare något. Mer än att bli förskräckt över hur illa det kan gå?
Nä jag gillar den glada Maren mer. Hon får hundägandet att framstå som något alldeles underbart.