Norrbottens området...

Ainon

Trådstartare
Har blivit lite nyfiken på Western igen. Har tidigare ridit lite western i USA men det var flera år sedan :rofl:

Skulle vilja fara och kolla på någon tävling eller liknande som inte ligger alltför långt bort från Luleå. Några tips?

Sen undrar jag vars man kan vända sig om man som i princip total nybörjare i norrbotten vill lära sig och hästen (som är på väldigt låg nivå ridmässigt) grunderna i westernridning och så småningom forsättning?

Sv: Norrbottens området...

hej! jag vet att mswr ska ordna en tävling i jämtön snart, men kommer inte ihåg när det var.
sen blir det under sommaren tävlingar i gällivare, pajala och överkalix. och kanske fler ställen.
och så brukar ju nwr ha tävlingar kring piteå.
du fick ju adresserana till dom av lilla_lulia

välkommen!/ida:)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 534
Senast: Acto
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 025
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 592
Senast: Pratsch
·
Ridning Hej! Har fått ett problem med min medryttarhäst som jag skulle vilja reflektera lite om! Jag har ridit min medryttarhäst i 4 månader...
2
Svar
22
· Visningar
6 778
Senast: yamyam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar