Torktumlare
Trådstartare
Var inne på Coop idag å skulle köpa mat. När jag är påväg mot kassorna står det en man och en pojke. Mannen håller pojken i örat och framför dem står en kvinna ur personalen. Mannen säger rätt högt att pojken har något att säga till damen, pojken kollar ner i marken. -Har du inget att säga?
pojken fortsätter kolla ner i marken.
-men då säger jag det.
Han tjuvade en godisbit. Han trodde inte att jag skulle se honom stoppa in den i munnen. Jag förstår om ni vill anmäla men han är bara 11 år och han skall nog få sitt straff när vi kommer hem! Jag som troddde att jag uppfostrat pojken så går han och blir en tjuv! Kvinnan bara kollade på honom och jag klarade inte kolla in i pojkens lädsna ögon så jag skyndade mig därifrån.
Jag förstår att man inte vill att sonen skall stjäla men överreagerade pappan inte lite?
vill inte tänka på vilket straff pojken får
pojken fortsätter kolla ner i marken.
-men då säger jag det.
Han tjuvade en godisbit. Han trodde inte att jag skulle se honom stoppa in den i munnen. Jag förstår om ni vill anmäla men han är bara 11 år och han skall nog få sitt straff när vi kommer hem! Jag som troddde att jag uppfostrat pojken så går han och blir en tjuv! Kvinnan bara kollade på honom och jag klarade inte kolla in i pojkens lädsna ögon så jag skyndade mig därifrån.
Jag förstår att man inte vill att sonen skall stjäla men överreagerade pappan inte lite?
vill inte tänka på vilket straff pojken får