Normalt att det blöder när naveln ramlat av?

F

flum

Min fölis tappade navel-stumpen idag men det blöder lite efteråt..är det normalt? Har tvättat lite o tempat så det verkar inte vara någon fara än men ville bara höra om det brukar göra det!?

Sv: Normalt att det blöder när naveln ramlat av?

Ser att många tittar och att ingen svarar. Själv har jag ingen aning när stumpen ramlade av på mitt föl så jag har inte koll. Har inte sett någon annan tråd på ämnet innan i heller. Tycker att det borde ramla av där det är torrt och igenskrupmnat men iofs så borde det vara friskt där den suttit så då kanske det blöder lite. Var det mycket blod? Blödde det länge efteråt?

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 589
Senast: ildiko
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 914
Senast: Rosett
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 274
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka