Norge 8-9 augusti

B

B-T

Starum kommer att ha 90,100, CNC* och CNC** ungefär samma hinder som förra årets NM plus lite nybyggda. Hittar ni inte proppen så skicka ett PM. Jag lovade att sprida ut det så nu har jag gjort det :)

Sv: Norge 8-9 augusti

Fin bana och fina hinder, vackra omgivningar men vägen dit :eek: :eek:

Sv: Norge 8-9 augusti

Vaddå, det var ju en upplevelse bara den :p

Absolut! den finns med på min topplista ihop med:

Kryssa mellan hålen i vägen i Polen medan småbilarna kör om på insidan och lastbilarna på utsidan, i varje fall vid heldragen linje från båda håll.... 33 mil på 9 timmar.:cry:

Färd ner för berget i Rocca di Papa letandes efter Pratoni del Vivaro som inte finns på nån karta nånstans.:confused:

Vilse i Gdansk på väg till båten hem.... :eek:

Nattlig färd genom Paris, motorcyklar kör alltid om på båda sidor om hästfinkan :crazy:

Rusningstrafik i Rom innan du lärt dig att det är bara att gasa och tränga dig in... inte mesa för då börjar alla tuta :o

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 042
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 306
Senast: Jeps
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
29 420
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 827
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka