Nobody-alias

Snuffsan

Trådstartare
Har haft ett "nobody-alias" till en adress och därigenom fått en massa skitmail med tvivelaktigt innehåll.

Hur funkar ett nobody-alias och hur planterar dom ut ett sådant? Killen som har servern sa hoppsan och tog bort det, men det droppar fortfarande in skit så jag misstänker att det finns mer kvar där.

Vad innebär nobody-alias? Jag får tonvis med spam varje dag och en del tycks vara returer från min adress, skitmail jag ej skickat. Antar att jag har något sådant också. Ska dock byta e-mail snart för att slippa denna terror.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 936
Senast: Anonymisten
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 342
Senast: LovingLife
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 385
Kropp & Själ Jag känner mig sjuk färdig med det här med mens och PMS. Jag har ett barn och vill inte ha fler, så nu känns det inte som det är nån...
2
Svar
22
· Visningar
2 570
Senast: Ms_Antrop
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar