Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte ett för några år sedan, det var inte jättebra passform, men hästen ligger mellan 155 och 165 så 165 blev lite stort. Utöver det så var täcket ibte så hållbart, men annars gjorde det ett bra jobb mot insekter. Halsen var lite kort tyckte jag.Någon som har deras flugtäcke och kan berätta något om kvalitet eller passform? Är intresserad av det för grova hästar men utöver passform är det väl samma som det vanliga flugtäcket.
Halvbra med andra ord..? Tänkte slippa köpa Amigo XL, lite väl dyrt. Kort hals kan vara positivt, hennes är inte särskilt lång.Jag köpte ett för några år sedan, det var inte jättebra passform, men hästen ligger mellan 155 och 165 så 165 blev lite stort. Utöver det så var täcket ibte så hållbart, men annars gjorde det ett bra jobb mot insekter. Halsen var lite kort tyckte jag.
Ja tror att det kan funka bättre på hästar som inte är väldigt långa och byggda lite knepigt Jag tycker du ska prova iaf, jag tyckte ändå att de var okej för det priset.Halvbra med andra ord..? Tänkte slippa köpa Amigo XL, lite väl dyrt. Kort hals kan vara positivt, hennes är inte särskilt lång.
Nej min är kort i kroppen (135) med bred och grov hals o bog samt djup bål. Hade hoppats slippa täcke för hon blir så varm med det men det ser ut att behövas ändå...Ja tror att det kan funka bättre på hästar som inte är väldigt långa och byggda lite knepigt Jag tycker du ska prova iaf, jag tyckte ändå att de var okej för det priset.
Där tyckte jag det var bra iaf, min blev inte svettig med det på.Nej min är kort i kroppen (135) med bred och grov hals o bog samt djup bål. Hade hoppats slippa täcke för hon blir så varm med det men det ser ut att behövas ändå...
Är inte det meningen?Min kompis köpte två på en gång. De låg jättebra, men det regnade rakt igenom.
Det är väl inte så konstigt om det är ett flugtäcke..?Min kompis köpte två på en gång. De låg jättebra, men det regnade rakt igenom.
Är inte det meningen?
Ska de vara vattentäta alltså
Ojj, missade att det var flugtäcken ni pratade om... detta var alltså regntäcken.Det är väl inte så konstigt om det är ett flugtäcke..?
Låter ju dock mindre bra då de har regntäcken/100 g täcken för stora hästar som jag var sugen på att köpa. Stod i samma stall som en som hade dessa täcken tidigare men vet inte hur de höll ute väta, bara att jag tyckte de satt mindre bra på just hennes häst.Ojj, missade att det var flugtäcken ni pratade om... detta var alltså regntäcken.
Tala om blindstyre...
Ojj, missade att det var flugtäcken ni pratade om... detta var alltså regntäcken.
Tala om blindstyre...
Därav "blindstyre".Det står iof flugtäcke tydligt i rubriken