Nidationsblödning...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Anastacia

Trådstartare
Är det som en "vanlig" blödning eller hur beter sig en sådan??
Inte för att jag tror att jag har en, fast mensen är i o f konstig, MEN jag tycker att alla pratar om det... och blev lite nyfiken så jag inte till 100 har förstått..
Kan den bete sig i stort sett som en vanlig mens eller är den mycket mindre?

Sv: Nidationsblödning...

Hej!
Nidationsblödning har inget med mensen att göra. Det är något som ett fåtal kvinnor får ca 1 vecka efter ägglossning när det befruktade ägget fäster i livmoderslemhinnan. Det kommer då lite blod under någon dag och sedan slutar det.

Du tänker nog på de mensliknande blödningar som vissa kvinnor får i början av graviditeten (ofta ungefär när de skulle ha mens). Dessa blödningar är oftast mindre rikliga än vanlig mens och pågår oftast under färre dagar.

Lycka till!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 295
Senast: Blyger
·
Relationer Ni som har det, har det fungerat bra? Gjorde det ont att sätta in? Hur har mensen blivit? Jag har hela livet ätit p-piller, men är just...
2
Svar
29
· Visningar
1 188
Senast: Roheryn
·
Gravid - 1år Hur har ni mått efter skrapning? Skrapning kan ju utföras av olika anledningar. När jag försöker läsa om andras erfarenheter efteråt...
Svar
2
· Visningar
629
Senast: julgrisen
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka