Nickar du ihop ibland? [WAS other...]

Trist tråd. :down: Bara en massa kackel.
Intresseklubben antecknar. Och noterar i marginalen att bästa sättet att slippa trista trådar är att skriva dem själv. Om man dessutom spammar sin egen tråd med inlägg kan man vara rätt säker på att slippa andra användares "kackel".:idea:

Personligen tycker jag att tråden är ganska underhållande. Ursprungsämnet var ju inte heller i kategorin "Jag blir jagad av clownen Pennywise varje natt, bör jag uppsöka hjälp eller kan det faktiskt vara sant? HJÄÄÄÄÄÄÄLP!", varpå jag kan tycka att lite lekfull urspårning inte är något att höja på ögonbrynen över.

@Monstermom måste snart kvala in som dagens Pennywise på Buke. Först mer eller mindre förbjuder hon andra användare att byta avatar (@cirkus tycks t ex helt ha kommit av sig) och sedan byter hon själv till Baskervilles hund!:nailbiting:

SKA DET VA PÅ DETTA VISET?

Hen som sa't, hen va't. :up:

tongue_smiley3.gif

Intresseklubben antecknar. Och noterar i marginalen att bästa sättet att slippa trista trådar är att skriva dem själv. Om man dessutom spammar sin egen tråd med inlägg kan man vara rätt säker på att slippa andra användares "kackel".:idea:

Personligen tycker jag att tråden är ganska underhållande. Ursprungsämnet var ju inte heller i kategorin "Jag blir jagad av clownen Pennywise varje natt, bör jag uppsöka hjälp eller kan det faktiskt vara sant? HJÄÄÄÄÄÄÄLP!", varpå jag kan tycka att lite lekfull urspårning inte är något att höja på ögonbrynen över.

@Monstermom måste snart kvala in som dagens Pennywise på Buke. Först mer eller mindre förbjuder hon andra användare att byta avatar (@cirkus tycks t ex helt ha kommit av sig) och sedan byter hon själv till Baskervilles hund!:nailbiting:

Jag tror du missat nåt efter vägen. :cautious:

Latmask. :rage:

Nu MÅSTE jag gå o lägga mig, jag är jättetrött (och kanske inte 100%-igt nykter) så skriv inte för många inlägg under natten! Det är så jobbigt att läsa ikapp... :cautious:

Nu MÅSTE jag gå o lägga mig, jag är jättetrött (och kanske inte 100%-igt nykter) så skriv inte för många inlägg under natten! Det är så jobbigt att läsa ikapp... :cautious:
LÄSA IKAPP? Överskattat! Man kastar sig in och skriver vad man vill utan att ta hänsyn till något.

Själv är jag a) nykter (försöker åtgärda det) trots att jag b) varit på 50-årskalas men så blir det när man kör bil. Dessutom drack jag tre koppar kaffe innan jag körde hem, så jag misstänker att jag inte kommer att sova än på ett tag.

Jag har inte läst tråden men....

intressant navelskådartråd.

Jag kan inte komma på någon jag egentligen "blandar ihop". Bara en del som har ganska lika åsikter - eller så känner jag till dem så mycket att man vet vad de skall svara. Som på alla gamla kafferep.

Jag kan skärpa mig.
fast jag ska bara sova först

Okej, fokusera nu!!

DU är en söt liten enhörningsdrake/newbie. JAG är Zeus/kung över bildgoogling.

Tid har jag, det är inget problem! Men mitt tangentbord är en skurk som inte vill göra som jag säger, och det gör mig förkrossad :cry:

Mvh the master av bildspråk

Eh, som sagt ser jag ingen bild i ditt inlägg förutom inlägget du citerade... :crazy: Upp till bevis nu! :cool: :D

Skylla på tangentbordet är inte godtagbart! :rofl:

sheepsleep.gif
smiley_emoticons_sheepflu.gif

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
934
Senast: Sharpless
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
28 860
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 580
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 699
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka