Ni som målat ert släp!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare LuddeLump
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 686
L

LuddeLump

Vilken typ av grundfärg och vanlig färg använde ni?

Jag målade med biltemas husfärg och grundade med deras grundfärg, men det flagnade redan efter några månader, trots noggrant underarbete.
Nu i sommar ska vi byta ut väggarna och då vill jag använda en färg som INTE flagnar! Tpis önskas alltså... :bump:

Sv: Ni som målat ert släp!

då du skriver att ni skall byta vägarna, blir det underförstått att ni skall sätta i nya plyfaskivor? om så är fallet rekomenderar jag någon slags maskinfärg, (den här var till lackering av grävmaskiner!) vi sprutade ett tranesläp med detta och det är snyggt än idag. det allra viktigaste är att slipa innan, så att ytan ruggas upp och färgen kan fästa. när vi lackade vårt gamla bojsläp som var av plåt använde vi billack avsedd för lastbilar. lycka till med renoveringen!

Liknande trådar

Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 183
Utrustning Jag vill byta ut mina vanliga stövelsträckare i plast till någon variant som är mer luftiga eller andas. Jag blir ofta svettig på...
Svar
7
· Visningar
424
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
676
Senast: Jeps
·
R
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
1 031
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka