Ni som liknar era hundar!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare klabbarparn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 44
  • Visningar Visningar 4 417
Sv: Ni som liknar era hundar!

En av vara agare hade varit ute i bilen med sin afghan hane i framsatet. Eftersom trafiken var ratt illa la han sig i samakningsfilen (minst tva pers i bilen). Efter ett tag upptackte han en polisbil i backspegeln. Det var heldraget och han kunde inte lamna filen pa tva miles (ca tre km).
Polisen upptackte aldrig att det var en hund och inte en langharig manniska i passagerarsatet..

det hade jag oxå trott! haha, min granne har en sån, trodde det var henne i fönstret dag men det var hunden när den vände sej om blev jag lite för skratt. :bump:
det är ju klart man tror det, hahah. sånt långt hår :rofl:

Vet inte om det går att likna en bullterrier men vi färgmatchar ju iaf varandra :angel:
sebastiansbilder037.jpg

Hon liknar föressten mer en gris än mig, tror jag..
sebastiansbilder046.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
426
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 994
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 447
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 118
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka