Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är era godaste och bästa tårtkombinationer?
Fluff är himla tacksamt att göra och sååå gott men vill testa något nytt från det "gamla" och vill ha tips.
Några av mina favoritkombinationer ärVad är era godaste och bästa tårtkombinationer?
Fluff är himla tacksamt att göra och sååå gott men vill testa något nytt från det "gamla" och vill ha tips.
Jag älskar mandelkräm, så det gör jag gärna. Den är ganska söt, så kombinerar gärna med hallon eller annan frukt med hög syra. Överlag gillar jag lite syrliga tårtor och bakverk, Budapestrulle med hallon och lingon är en höjdare! Fluff är ingen favorit här, hamnar i samma kategori för mig som sockerpasta. Ser snyggt ut- smakar apa.
Sambon tyckte denna såg ut att vara helt i hans smak!Jag brukar göra en kladdkaketårta Mastig men jag tycker den är jättegod!
Använd kladdkakor som tårtbottnar, kräm mellan brukar jag ex ha kräm gjord på philadelphia + vit choklad + limejuice och toppat med jordgubbar.
Vad är era godaste och bästa tårtkombinationer?
Åh
Jag ska göra några superenkla tårtor i helgen. En daimtårta med enkel mandelbotten, grädde, och hackad daim på toppen.
(Har gjort den där mandelbotten - ägg, socker, mandelmjöl och bakpulver- flera gånger men misslyckats nu två gånger på raken Ska köpa grejer och försöka igen imorgon...)
Sen tänkte jag testa marängbotten, lemoncurd, sen grädde och blåbär på toppen.
Enkelt ska det vara, men gärna gott också