Ni som är kunnigt westernfolk.. :)

Sv: Ni som är kunnigt westernfolk.. :)

Nudå!!

VILL HA :love:
no_1588_o.jpg

Rätt fin
27df_12.jpg

Den här också
OstrichLeatherPink1.jpg

Nämen har de raderat hennes inlägg, hon som sa att hon sålde eller visste vart man kunde få tag på sådana fina sadlar som jag vill ha!! Jag kommer ju inte ihåg vad hon hette här inne så ag kan ju heller inte pm:a!!!!

Någon som minns??

Nämen har de raderat hennes inlägg, hon som sa att hon sålde eller visste vart man kunde få tag på sådana fina sadlar som jag vill ha!! Jag kommer ju inte ihåg vad hon hette här inne så ag kan ju heller inte pm:a!!!!

Någon som minns??

Man för inte anvanda Bucka som en Försäljnings link för sitt föratag, vi kan diskutera och väglida, jag tro det är idean med ett FORUM.
Hon kontackta dig via mail.
Arizona

Någon som minns??

OT

Iom att du verkar veta så lite om Buke skulle jag rekommendera dig att läsa forumreglerna

Lugna ner er gott folk.. Jag kanske inte vet alla regler men jag skrev heller inget neg, jag frågade bara efter hennes nick..

*knapplån*
har inte riktigt koll på reglerna heller, men chansar.
Vad tycker ni om h**ks sadlar (kanske funkar om man skriver så :D)?

*knapplån*
har inte riktigt koll på reglerna heller, men chansar.
Vad tycker ni om h**ks sadlar (kanske funkar om man skriver så :D)?

Menar du deras Big Horn Sadlar? OK, men lädret har non läck på som göra dom svor att smörja och göra dom mjuk och smidig.
Arizona.

Ok tack :)
Finns också sadlar av märket Quarter Canyon, vad tycker ni om dom?

Sorry, har inte hört om dom.
I början av den har tråd har jag skrivet en länk till Western Saddle Guid, där finns en list av nästan alla Western Sadel Marker/sellers.
Arizona

Jag tänkte bara fråga hur lång din fina sadel är, fått för mig att du har en riktigt kort häst...vilket jag också har *suck*

Saddle outlet har en syntetsadel i brunt och rosa.
3500 med sadel, brösta och träns.
Inte i min smak men om du gillar rosa. :)

Nej nej nej nej!
De där sadlarna är dynga på hög nivå!!
Du skulle lika gärna kunna rida i en sadel av papper, de ramlar isär.
Köp inte en sådan!

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 217
Western Finns det ledade stigbyglar till westernsadlar? Ska ev bli medryttare på en häst med endast western utrustning (roping häst), sadeln...
Svar
7
· Visningar
1 941
Senast: Seabaz
·
Utrustning Hoppas det finns någon som är riktigt duktig på olika ullstoppningar här! Jag har en superduper känslig, riktig prinsessa på ärten...
Svar
15
· Visningar
1 699
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur