Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur lägger man upp en bild från pixbox?
Priset, eeeeehhhh, låter lite för cheap för att vara USA.
Är det Made In Mexico el. India el Pakistan, forget it
JessicaM:
Lenita är en duktig hast person, hon bor nära dig och jag tro hon kan hjälpa dig.
LÄS DEN SADEL SITE "Wetern Saddle Guid".
Håken och Lila på Westernbiten har säker nåt som passa dig och din plombok.
Vad har du för hast?
Arizona
Lilla vännen på dig med
Har man inte råd att lägga pengar på en bra sadel åt hästen så antar jag att man inte heller har pengar till övers för oförutsedda kostnader.
Att ens fråga om en sådan sadel som ser ut som en barbiesadel är något att på ens häst tyder på okunnighet.
Men men, väldigt bra att du ska ta hjälp när det gäller sen!
Tyvärr tänker inte alla så....
OMG
Först pratar du att det är skit om westernsadlarna kommer från ovannämda ställen (mexico, india, pakistan)
Sen ger du som råd att köpa en engelsk sadel som förmodligen kommer från samma ställe
En engelsk sadel i den prisklassen har inte en bättre bom än en westernsadel i snarlika prisklass.
Om man ska ha en kvalitets westernsadel relativt billigt så leta begagnat!!!
Jösses, snacka om att ha fördomar.
Jag har häst, tom. två och har råd med oförutsedda utgifter men har inte råd att köpa mig en sadel för 10 000.....än.
Var du kunnig från första stund? Om TS hade vetat hade TS aldrig gjort en tråd. Är väl i stället väldigt bra att TS frågar överhuvudtaget?
Det är en djungel därute med sadlar och inte lätt för alla att veta vad som är rätt eller fel.
Gå och lägg dig i stället och titta fram när du vaknat på rätt sida.
Finns den i lila??
Oh Noooooo a girly barrle racing show saddle
Du komma aldrig att få den på din hast, he´ll FEAK OUT
Du kan få en good all around roper for det priset!
Arizona
Jösses, snacka om att ha fördomar.
Jag har häst, tom. två och har råd med oförutsedda utgifter men har inte råd att köpa mig en sadel för 10 000.....än.
Var du kunnig från första stund? Om TS hade vetat hade TS aldrig gjort en tråd. Är väl i stället väldigt bra att TS frågar överhuvudtaget?
Det är en djungel därute med sadlar och inte lätt för alla att veta vad som är rätt eller fel.
Gå och lägg dig i stället och titta fram när du vaknat på rätt sida.
självklart kan en kvalitetsadel få måndags ex också.
Men läder, bom, stoppning är absolut inte bra på en sadel som bara kostar 1298kr. (fattar inte ens hur tillverkarna kan gå med vinst)
Om man inte rekommenderar en billig westernsadel och sen rekommenderar en billig engelsk så blir jag lite smått mörkrädd,
Hehe nejdaaa hästen kommer älskaaa den Asch synd att det inte finns sånna här i Sverige för samma pris!