Ni med shelties BILDTRÅD!

S

Sandra_L

Släng gärna in bilder på era Shelties.. Underbara hundar!! För mig blir det dock en brukshund senare men shelties ska jag såklart ha så fort det finns chans.. Fick ta bort mitt lilla hjärta för 2 månader sedan och saknaden är obeskrivlig.

34053-64881328084276.jpg

34053-6356192228084230.jpg

34053-2154192228084230.jpg

Hon var allt en liten tjokkis och gottegris när hon blev gammal men åhh vilken underbar hund!!
Hon blev 12,5 år och fick somna in pga svår kronisk bronkit, höga doser medicin gjorde ju knappast saken bättre hon tynade bort tills den dagen vi bestämde oss *gråter*..

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Ni med shelties BILDTRÅD!

Fin hund! Tråkigt att dom försvinner:cry:

Liknande trådar

Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
3 006
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 669
Senast: AlmostEasy
·
Övr. Hund Jag är väldigt hundsjuk... Tänker på min underbara schäfer, som tyvärr fick somna in alldeles för tidigt, varje dag. Har två små barn...
Svar
11
· Visningar
1 184
Senast: Petronilla
·
Övr. Hund Är ingen flitig skrivare på buke, men en väldigt flitig läsare. Jag vet att det finns väldigt många vettiga människor med stor kunskap...
2
Svar
37
· Visningar
6 749
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka