tott
Trådstartare
Håller på att prova in kontaktlinser som ska ge progressiv effekt dvs en lins för närseende och en för "långseende". Är inne på mitt andra provpar nu, men jag får inte till det Jag ser inte! ...eller jo, jag ser bättre på nära håll än förut, men inte bra. Stundvis kan jag tycka att det är ok, men för det mesta är det mest bara irriterande att inte se skarpt.
Jag är ganska "tvåhänt" och det kan hända att samma gäller med mina ögon - att båda jobbar ungefär på samma sätt dvs att inget av dem är utpräglat starkare.
Skulle inte vilja ge upp, och skulle så gärna vilja få det att funka, men jag vet inte hur
Vad har ni för erfarenheter? Hur länge tog det för er att få det att funka osv. Berätta!
Jag är ganska "tvåhänt" och det kan hända att samma gäller med mina ögon - att båda jobbar ungefär på samma sätt dvs att inget av dem är utpräglat starkare.
Skulle inte vilja ge upp, och skulle så gärna vilja få det att funka, men jag vet inte hur
Vad har ni för erfarenheter? Hur länge tog det för er att få det att funka osv. Berätta!