Sv: Ni med flera hästar
När jag haft hästar i olika storlek har de haft alla saker 'egna'. Även benlindor och sådant har de haft 'egna' om hästarna haft olika färg.
Nu har jag ju vuxen plus unghäst. Och min FÖRHOPPNING är att unghästen ska få samma size som valacken, och hon blir samma färg (om X år) så de kommer då dela på schabrak och sådant.
I övrigt så just nu är det ssamma grimstorlek på dem, men de har egna grmmor, t ex varsin 'fingrimma' i läder etc, trots att båda ALDRIG åker samtidigt. De har egna täcken, trots (just nu iaf) samma täckesstorlek etc. Även om det lånas lite. Blir liksom så att måste man iaf ha två regntäcken, om än i storlek 125, så blir det så att det grå ät den enas och det gröna är den andras.
Träns och 'grundbett' har de eget, t ex kandarbett och annat som inte används regelbundet delas.
Sadel DRÖMMER jag om att de ska kunna dela =)
Borstar etc delar de självklart, det ser jag inte som 'hästens' grejer utan som mina. Lindor, skydd och paddar delar de iom att de har samma färg (annars egna), boots har de olika size p och har varsina.
Så jag försöker dela på de grejer somd e har samma färg i och som är 'standardgrejor' som inte används dagligen, medan det som används dagligen/ofta har de varsina.