Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
När började ni tejpa öronen?
Min lilla DP-hane har förnärvarande ett stående och ett hängande öra.
Eftersom tanken är att så småningom ställa ut honom så vill jag fixa till öronen,
men har inte lyckats hitta någonstans NÄR man bör börja med det.
Men får inte dp har ståndöron? Har för mig det iaf¨... Iofs är det finare med liggande öron och vill du ha det är det väl bara att börja tejpa på en gång.
Hur vill du ha öronen på hunden?
Hur som helst, börja på en gång! Fast det är inte alltid det hjälper. Jag har slitit som ett djur med Julies öron och hon har fortfarande ett som står och ett som hänger.
Eller ibland står båda, ibland hänger båda. Men allt som oftast står ett och det andra hänger. Jätteirriterande. Fast ju kallare det blir desto stabilare står öronen.
Även om hela familjen skriker rätt ut så kommer jag försöka få två ståndöron på monstret.
Tror att det liggande örat kommer ha lättare för att ställa sig än tvärtom
Hundavel & Ras
Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
Hundavel & Ras
Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
Hundavel & Ras Tycker det här var supertrevligt att se. Visar väldigt bra att brakycefal inte automatiskt innebär helt knipta näsborrar!
Här är mitt...
Ekonomi & Juridik Efter att ha läst tråden så vill jag inte komma med förslag på lösningar kring att eventuellt sälja hästen eller så, utan peppa att gå...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.