NH tränare i skåne?

E

emmaolsson

Jag är jätte intresseard av detta med NH men kan så lite tyvärr, men nu när jag köpt ny häst som verkligen behöver jobbas på detta sättet vill jag ha tag i en duktig tränare som har möjlighet att komma till mig i början o träna oss. Vet ni någon?? Hoppas verkligen ni vet!!

Sen en fråga till, finns det någon internetsida där man kan köpa repgrimmor mm mm ja alltsånt bra att ha!??
Vill ni ej skriva det här så PM mig det!!

Tack så mkt!
 
Sv: NH tränare i skåne?

Eftersom man enligt Bukefalos reger inte får tipsa om tränare på forumet, så får ni ta det via PM.

Ett tips, är annars att leta bland Bukefalos länkar efter NH-länkar till föreningar och privata hemsidor, där finns ofta bra tips och då säkert även tränare i dina trakter.

Mvh

IngelaH
 

Liknande trådar

L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 829
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 017
Senast: Thaliaste
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
23
· Visningar
1 590
Senast: super
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
29
· Visningar
2 071

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp