Ngn vars slempropp släppt sakta?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ngn vars slempropp släppt sakta?

Ja, dessvärre höll den på i en veckas tid innan bebben efter mycket om o men kom ut.

Jepp här är en, släppte litegrann lite då och då i några veckor :crazy:

antagligen väääääldigt sakta med 1:a barnet eftersom jag inte märkte av någon slempropp alls (förlossningen startade med vattenavgång utan värkar)

2:a barnet kom i alla fall större delen av slemproppen på en gång på morgonen vid 8-9 tiden, blodblandad (fick regelbundna värkar i bilen på väg till förlossningen vid 15 tiden, föddes 19.59 på kvällen)

ja det var ju mer info än du frågade efter :angel:

slemproppen bara dök ner på golvet när jag skulle resa mig upp från sängen efter jag hade legat där i 15 timmar med värkar..hehe då kom allt på en gång.. :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 508
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 349
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 869
Senast: Mirre
·
Småbarn Hur lärde du dig att simma? Fick du någon simundervisning i skolan, eller genom kommunen, privat? Hur har du gjort med dina barn, lärt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 804
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar