NEW skydden

_Peplis_

Trådstartare
med spricksäkra skenor.. Ska man ha dom med eller utan fleecefoder? Min erfarenhet av fleece är att allting fastnar i dem...Men det står ju att de skall förhindra att det kommer in smuts. annars är det ju i princip samma skydd, fast de med fleece kostar 200:- mer...
Vilka har ni och vad är att föredra?

Har NEWskydd både med och utan "päls". Om du inte har en häst med väldigt känsligt skinn tycker jag att de utan fungerar utmärkt. För övrigt mycket bra skydd! Håller dessutom väldigt länge. Som sagt - de utan duger gott om du har en häst som inte är väldigt känslig.

Har ett fullblod som får skav av det mesta men inte av NEW-skydden. Har utan päls. Kan tänka mej att ha päls vid hoppning får se om pengarna räcker.

Liknande trådar

Utrustning Har beställt ett till regntäcke lite panik då det ska regna i dagar, och inser nu när det är på väg att det är t-spänne fram på täcket...
Svar
6
· Visningar
527
Senast: Fibusen
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 299
Senast: Presto
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här... 2
Svar
32
· Visningar
2 982
Senast: ameo
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 353
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Guldfasanerna
  • Tävla/träna trots höglöpande tik hemma?

Hästrelaterat

• Hull..?
  • Ridskoleryttare
  • Vilka raser passar in?
Tillbaka