• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 6459
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 32
  • Visningar Visningar 4 464
Sv: Netflix

Åh men tack :bow:

Egentligen vill jag ha BBC Entertainment men i och med att de alltid visar samma avsnitt av allt så blir det inte bra ändå.

Det var så lite!

Tycker du ska testa Netflix iaf. Jag tycker det är väl värt det man betalar. Och sen finns inte alltid det nyaste kanske, men det finns mycket att kolla på!

Det ska jag absolut göra! Så fort jag blir sambo så kör jag testmånaden och så får vi se hur mycket vi använder det helt enkelt :)

men alltså, dum fråga: om man kan ladda hem nåt så man får det amerikanska - går det då också att ladda hem nåt så man får tillgång till brittiskt utbud?

mvh

hoppfull86

now we're talking :D

ska undersöka saken! (om inte nån här har koll såklart?) :)

om du försöker och lyckas måste du rapportera!! jag gör detsamma! (kommer dock inte skaffa det förrän i september så ages away)

mvh

känner precis likadant

Ingen aning faktiskt. Vet inte vad 'swefilmer' är.

Liknande trådar

Samhälle Det har bildats rörelser kring bojkott av amerikanska varor och tjänster. I Danmark har vissa kedjor börjat märka produkter som är från... 6 7 8
Svar
150
· Visningar
7 968
Senast: Sel
·
Samhälle Flera sjukhus verkar ha infört självincheckning i vården även min vårdcentral. Jag funderar på hur det fungerar när en äldre person... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 290
Senast: bollen__
·
Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
456
IT & mobiler Jag känner mig helt blåst, men vi får inte igång TV:n i husvagnen med vagnens antenn (dålig mottagning) utan funderar i stället på att...
Svar
3
· Visningar
305
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blåsljud på hjärtat
  • Akvarietråden V
  • Guldfasanerna