• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 6459
  • Startdatum Startdatum
Sv: Netflix

Åh men tack :bow:

Egentligen vill jag ha BBC Entertainment men i och med att de alltid visar samma avsnitt av allt så blir det inte bra ändå.
 
Sv: Netflix

Det var så lite!

Tycker du ska testa Netflix iaf. Jag tycker det är väl värt det man betalar. Och sen finns inte alltid det nyaste kanske, men det finns mycket att kolla på!
 
Sv: Netflix

Det ska jag absolut göra! Så fort jag blir sambo så kör jag testmånaden och så får vi se hur mycket vi använder det helt enkelt :)
 
Sv: Netflix

men alltså, dum fråga: om man kan ladda hem nåt så man får det amerikanska - går det då också att ladda hem nåt så man får tillgång till brittiskt utbud?

mvh

hoppfull86
 
Sv: Netflix

now we're talking :D

ska undersöka saken! (om inte nån här har koll såklart?) :)
 
Sv: Netflix

om du försöker och lyckas måste du rapportera!! jag gör detsamma! (kommer dock inte skaffa det förrän i september så ages away)

mvh

känner precis likadant
 
Sv: Netflix

Ingen aning faktiskt. Vet inte vad 'swefilmer' är.
 

Liknande trådar

Fritid Jag är väl knappast den enda som tittar på True Crime här? Jag har förstås Discovery+(ID), tittar även på TV4, Netflix och Viaplay...
Svar
4
· Visningar
357
Senast: snorp
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 748
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 639
Fritid Jag tittar på Virgin River på Netflix och är helt betagen av naturen i den serien! Finns den typen av natur här i landet? Hört att Norge...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 800
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp