Netflix profiler - fråga

honung

Trådstartare
Jag har ett netflixkonto och delar med mig av kontot men vill ta bort vissa profiler. Vad händer då, är det så att jag har ett huvudlösenord och profilerna använder samma lösen, eller har de egna lösenord och kan inte ta sig in på kontot alls när deras profil är bortagen? Det var så längesedan jag konfigurerade kontot så jag kommer liksom inte ihåg.
 
Profilerna använder samma lösenord. Tar du bort profilerna och ändrar lösenord så kan de inte ta sig in på kontot.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hur ser det ut hos er på höfronten? Nordvästra Skåne inte lika illa som i fjol men det har ändå varit ganska lång torka nu i maj när man...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 021
Juridik & Ekonomi Hej! Kanske en dum fråga men jag är urkass på sådant här.🙈 Jag har alltid haft två konton hos Swedbank. Jag har ett privatkonto och ett...
Svar
16
· Visningar
3 266
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Jag vänder mig till Bukefalos, då det är det största forum/grupp jag känner till, där en majoritet är kvinnor och många dessutom aktiva...
Svar
12
· Visningar
1 337
Senast: Ajda
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 854
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp