Poisonous
Trådstartare
Kommer ju ev. få hem en liten valp i mitten få februari.
Och tankarna snurrar ju hela tiden. Jag är så galet förväntansfull och glad, som ett litet barn.
Men också nervös.
Vad behöver man egentligen?
Ett basic hundapotek? Har surfat runt och hittar ju ALLT möjligt. Tass-salva, ögonvård, öronvård osv.
I matskålsväg? Finns ju valpskålar, halvautomatiska, helautomatiska, kromade osv osv osv. Haha.
Leksaks/aktivering? Finns klossar dom ska flytta på, bollar dom ska rulla på, tuggben i massor.
Tandvård? Ska man ge dem dentastix? Borsta tänderna?
Bädd Hunden kommer INTE få sova i sängen eller soffan. Ska man ha en mjuk bädd, en plastbädd, hårdplast?
Foder Vad ska en hund äta, vad ska dom inte äta?
Jag läser dagligen om allt det här. Samt har hundvana människor i närheten men vill ändå höra av andra.
Som bekant är det väl som i hästvärlden, lika många åsikter som människor. =)
Hoppas ni står ut med mig
Och tankarna snurrar ju hela tiden. Jag är så galet förväntansfull och glad, som ett litet barn.
Men också nervös.
Vad behöver man egentligen?
Ett basic hundapotek? Har surfat runt och hittar ju ALLT möjligt. Tass-salva, ögonvård, öronvård osv.
I matskålsväg? Finns ju valpskålar, halvautomatiska, helautomatiska, kromade osv osv osv. Haha.
Leksaks/aktivering? Finns klossar dom ska flytta på, bollar dom ska rulla på, tuggben i massor.
Tandvård? Ska man ge dem dentastix? Borsta tänderna?
Bädd Hunden kommer INTE få sova i sängen eller soffan. Ska man ha en mjuk bädd, en plastbädd, hårdplast?
Foder Vad ska en hund äta, vad ska dom inte äta?
Jag läser dagligen om allt det här. Samt har hundvana människor i närheten men vill ändå höra av andra.
Som bekant är det väl som i hästvärlden, lika många åsikter som människor. =)
Hoppas ni står ut med mig